voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Susanne Aalst - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Susanne Aalst - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Susanne

24 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Het aftellen is begonnen....
over precies 17 nachtjes zullen mieke ,ik en nog 8 andere studenten vertrekken naar Ghana.. En we vinden het spannend!
Maar natuurlijk hebben we er ook ontzettend veel zin in. Nieuwe uitdagingen, nieuwe avonturen en een nieuwe cultuur...

De meeste zullen ook wel weten dat mieke en ik bezig zijn geweest om geld in te zamelen. Dit hebben wij gedaan door middel van kleding in te zamelen (we zitten inmiddels al op 2380 kilo en we zijn nog steeds aan het inzamelen!), het verzamelen van emballagebonnetjes en de sponsoractie van Plus Rijsemus. Met het bedrag wat wij hiermee hebben opgehaald kunnen we veel dingen kopen die noodzakelijk zijn in het ziekenhuis in Ghana waar mieke en ik stage zullen gaan lopen.

mieke en ik zullen in een klein rustig dorpje in Ghana gaan wonen, genaamd Golokuati. en werken in Kpandu, 17 km verderop.

Wij zullen jullie vanaf hier op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurd en wat we meemaken.

groetjes

Ontzettend veel plezier!
    X

• 24 Januari 2014 - 21:44

Conny Van Der Wijk:

Meid veel plezier geniet van dit avontuur.
    Ik zal mijn best doen om je te volgen.
    Groetjes Conny xx

• 25 Januari 2014 - 11:04

Anja Cox:

Veel plezier op dit grote avontuur. Leuk om je zo te kunnen volgen. Geniet ervan en het zal een byzondere ervaring zijn!

• 26 Januari 2014 - 09:50

Irma:

Hoi Suus

Spannend, spannend.
    Nu is het aftellen echt begonnen.
    Een goede reis, geniet van dit bijzonder avontuur
    en we gaan je natuurlijk volgen....

Groeten van ons allen

• 06 Februari 2014 - 12:37

Brigitte Snoek:

Wens jullie beide een hele goede reis en blijf jullie zeker volgen.
    Fijn dat jullie wat aan de voorbereiding hebben gehad.
    Let goed op elkaar en ENJOYYYYYY
    Groetjes Brigitte