de laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Susanne Aalst - WaarBenJij.nu de laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Susanne Aalst - WaarBenJij.nu

de laatste dagen in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Susanne

07 Februari 2014 | Nederland, Nederland

na lang wachten komt het nu echt korter bij,
zondag is het zo ver.
koffers zijn al ingepakt .
De spanning begint nu langzaam toe te nemen.
nu nog even genieten van mijn familie en vrienden.


ik wil iedereen nog even bedanken voor de leuke kaarten en bijdragen.


mijn volgende verslag komt vanuit Ghana

groetjes susanne

  • 07 Februari 2014 - 18:05

    Brigitte Snoek:

    Hoi Susanne,
    Hele goed reis gewenst en ENJOYYYYYYY
    Groet Brigitte

  • 08 Februari 2014 - 11:57

    Manda :

    Nou Susanne

    Veel plezier.
    Wat een stoer avontuur ga je tegemoet.
    Groetjes Manda

  • 11 Februari 2014 - 15:33

    Nellie Meenk:

    Hoi Susanne,
    Hopelijk heb je een goede reis gehad. Al een beetje aan het klimaat gewend? Spannend zeker de eerst dagen? Ik wens je in ieder geval een leuke en zeer leerzame tijd toe.
    Groeten Nellie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Hallo, 9 februari vertrek ik voor 4 maanden naar Ghana om daar stage te gaan lopen in het ziekenhuis.

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 9849

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 07 Juni 2014

stage ghana

Landen bezocht: